Klachten Procedure

Bent u niet tevreden over de door mij verleende zorg? Laat het mij dan weten, liefst schriftelijk.

Ik neem uw onderbouwde klacht serieus en wil proberen om in een persoonlijk gesprek de door u ervaren knelpunten samen op te lossen. Ik ga ervan uit dat we daar samen prima uit komen.

Bent u na ons gesprek niet tevreden over mijn klachtenafhandeling, dan kunt u uw klacht schriftelijk onderbouwd voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van SCAG, via www.scag.nl Is er na 6 weken (uiterlijk 10 weken) geen voor u bevredigende oplossing dan kunt u òf naar de burgerlijke rechter òf naar de geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. Mijn praktijk is aangesloten bij de geschillencommissie SCAG, te bereiken via www.scag.nl onder vermelding van RBCZ registratienummer 170812R.
Voor de afhandeling van klachten en geschillen verwijst het RBCZ de therapeuten met Wkkgz-registratie door naar de SCAG.

Pimander gebruikt alleen technische en functionele cookies en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat.
Annuleren